onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2010.10.04. 20:52 ongirl

Új fejezet

Hetek óta várok valamire, amitől féltem, ami hol véres bárdként lebegett felettem, hol reményteli időszámítás kezdetét jelentette. Mindig úgy tekintettem az időpontra, ahogy épp aznap keltem. Színjátszós volt a történet, ami eddig jövő volt, az ma jelenné vált.

Az ex a munkatársam lett. Nem lehet ezt másképp leírni. Nincs ezen mit szépíteni. Stratégiailag egymásra lettünk utalva. Mindkettőnk jövője közös alapokon nyugszik, amivel  - magyarázkodás nélkül hadd jelentsem ki, hogy - nem fogunk semmit kezdeni, mert érdekközösségünk van.

Reggel sok munkával elindultunk és amíg dolgoztunk még azt is mondhatom, hogy peace&love volt. Meghívott ebédre, ahol  viszont nagyságrendileg sokkot kaptam. Nem kicsit, nagyot. Olyan étvágyelvevőset, olyan: megtenné, hogy becsomagolja? szintet. Az utazás nekem olyan, mint más nőnek a gyémántgyűrű. Kitalálta, hogy töltsünk el egy akklimatizációs hetet Szingapúrban. Volt már szó róla, hogy ezt a kártyát tegyük bele a pakliba és derítsük ki egy utolsó lendülettel, maradt e érzelmi alap kettőnk között, vagy ha nem, akkor mi az a módszer, ami lehetővé teszi, hogy a tökéletestől magasabb szinten működjünk együtt kollégákként.

Mindenesetre az első nap után, zavartan jöttem haza. Már az autóban izott a telefon. A jól bevált anyavonal, mindig rendelkezésre áll, ahogy most is. Persze okosság semmi.

Hajócska egy másik ország, másik hajóján éppen. Úgyhogy egy teljes hétig egyedül viselek hadat és én leszek az, akinek meg kell érezni mit vár el tőle az élet. Mindeközben hajócskával való életem is napról napra tartalmasabb érzelmileg, de ott van egy blokk, egy gát, ami miatt egyikőnk sem adja át magát a projektnek. Ez a blokk pedig a jelenlegi életvitelem lett a munkában, hogy hogy alakul majd, milyen hatással lesz rám, mi történik velem. Ezt a tartást mindkettőnk részéről érzem és azt is, ha nem fognánk vissza magunkat ez sokkal sokkal több lenne. De jobb félni, mint megijedni és mivel őszinte vagyok ezekre érzelmileg lehet készülni.

Feladat adott...

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr172345054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2010.10.05. 07:40:48

Október 15-ig már csak neccesen fér bele az idobe a szingapúri út :D

ongirl 2010.10.05. 09:11:33

kicsit szorít az idő ez tény :) még jó h nem tettem erre az elképzelésemre egy komolyabb összeget

Nyomoronc 2010.10.05. 10:14:39

Készülj a sok esőre... lásd:

travelblog.viator.com/top-5-things-to-do-in-singapore-when-it-rains/

Rendhagyó beszámoló blogot kérünk utána!

light 2010.10.05. 11:33:13

Az, hogy idén, még tartható :)

ongirl 2010.10.05. 12:12:31

Light, kezdem azt hinni, hogy te csalódottabb leszel mint én, ha csak Szicíliába megyek :)

light 2010.10.05. 13:08:27

Nekem már kész forgatókönyv van a fejemben:

Elmész Szingapúrba. Kiderül, hogy semmi nem változna, ha folytatnátok. Így aztán hazaérve repülsz a hajóskapitány karjaiba.

:)

Ezt amúgy utóbbi hogy tolerálná?

ongirl 2010.10.05. 13:36:29

Mindent megbeszélek vele és jogot adok ahhoz, hogy ő döntsön a saját érzéseiről. A legtöbb amit tehetek, hogy maximálisan őszinte vagyok.

Biztos meg van ez írva valahol, ha máshol nem úgy látom a fejedben :D
süti beállítások módosítása