onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2009.06.20. 19:32 ongirl

Kutya bevetés


Ezt követően színesíteni kezdtem a palettát és a találkozás lehetőségére egy másik ajánlatot dolgoztam ki. A táplálkozás melletti másik kötelező köröm az ebséta volt. Ettől spontánabb, lazább találkozót nem nagyon tudtam elképzelni. Melegítőben, sportcipőben, smink nélkül egy kis séta a parton. Semmiféle színjátszást nem akartam beépíteni, ezért ez elég megbízható eseménynek tűnt erre. Attilák sorozatát ismertem meg és egyik legjobb barátom is, aki azóta a fiú barátnőmként szerepel az életemben. Talán egyik legnagyobb hozadéka volt ennek a folyamatnak, hogy ő része lett életemnek és egy önzetlen igazi barátként asszisztál azóta is életkém teljes egészében.
Ugyan pár nem lettünk, de drukkolása végig kísér minden randin, minden ebéden, minden ismerkedési lehetőségen.

Neki üzenem, hogy: KÖSZÖNÖK MINDENT!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr41418362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ongirl 2011.02.15. 21:10:59

még mindig imádom....

aaniko 2014.06.20. 21:03:25

és még mindig velem van
süti beállítások módosítása