onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2012.05.13. 21:45 ongirl

Mennyi könnye van az embernek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tudjátok... az élet sokkal több, mint egy rendező. Sokkal több, egy mesterien megkoreografált keserédes, fanyar színdarabnál. 

Múlt héten egyetlen férfi "KOLLÉGÁM"(ex)-tól megkaptam az útravaló hamuban sült pogácsámat az élethez: feleségül veszi a barátnőjét. Ültem a kávézó teraszán és a napszemüvegem alól folyt ki sós könnyem a hírtől. Azt sem tudtam hirtelen melyik földrészen vagyok. Az egom és a szívem csatájának könnyei patakzottak arcomon.  Nem tudtam ki nyert, de azt igen, hogy nem veszíthetem el őt, mint Egyetlen biztos bolygót az életemben. Ültem, ittam és lelkemben, mint egy gyerek, képletesen toporzékoltam. Gondolkodtam, hogy gyerek módjára érzelmi zsarolással sort kerítek a valóságra és kivívom magamnak azt, ami jár és megtudom, szeret-e még igazán. De belül mélyen a lelkem gyökerében, éreztem, felnőttem. Nem akartam már gyerek lenni, felnőttként akartam szeretni. 

Fetrengtem egy hétig, szépen, tartással, ahogy egy felnőtt nőhöz illik. Embert és állatot magam körül el nem viseltem, egyetlen lélek kapott engedélyt az átlépéshez, a kutyám volt, ki hűséges társként párnámon aludt el és egyetlenként reggel meleg tekintettel, szeretet lehellettel ébresztett.

Megviselt a történet, de nem akartam hűbelebalázs módjára harcba szállni, egoizmusszőnyegbe csavarva dühvel felvértezve csatába indulni. Idő kellett, hogy érezzem egom vagy lelkem indul ezt a küzdelmet megvívni. Vajon a félelem vagy a szerelem pajzsa kísér a harcba. Ültem, meditáltam és kerestem a választ...

De most tényleg! Van válasz????

Hogyan különböztetem meg az érzést, hogy ne másé legyen, vagy tényleg szeretem? De tényleg, ha egyetlen ember itt közületek valóban tudja, ossza meg velem. Melyik az a pont, amikor eldől, hogy nélküle nem tudok élni vagy ő annyira mély nyom az életemben, hogy alapjaiban megvisel, ha mással él és mással valósítja meg az ÉN életem?

Hol kezdődik az elengedés valójában, hol a kísértés és hol a tudatos szerelem? Nagyon okos olvasók, MOST jelentkezzetek :)

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr144506738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2012.05.20. 21:55:03

Ha ő meghozta ezt a döntést, akkor mi értelme ezen gondolkozni?

ongirl 2012.05.20. 22:47:33

az, hogy ma együtt töltöttünk egy délutént és nem a szíve, csak az esze okoskodik... tudom!

Nyomoronc 2012.05.21. 15:31:31

Aszittem a La Ramblan valami jóvágású katalán gyereknek beadtad a derekad.... eeeh, ilyen "holmi" ex-ek... ugyan már, ma kezdődik életed hátralevő része ;-) tökéletes alkalom h végre lezárd már ezt aaaa.... hm, azt. Tudom, könnyű kintről ugatni, de nem történnek véletlenül a dolgok, így van ez rendjén... kézcsók!

ongirl 2012.05.22. 11:16:01

Béka én is <3 téged :)
süti beállítások módosítása