onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2012.04.21. 10:42 ongirl

Sérült angyal

Pár hete úgy érzem, hogy az elmúlt most már lassan közel négy év begyógyította a sebeket. Megtaláltam magam, mást ugyan még nem, de legalább a fele megvan.

Egyrészt tele vagyok még mindig hálával, mert a kapcsolat rügyek, akikkel érzelmi próbálkozás volt, mind a mai napig érzékeny, szerves részei a mindennapjaimnak, másrészt van bennem egy minimális bánat, mert talán elengedtem azt, aki tényleg nem a szórakoztatásom miatt érkezett meg hozzám.

Tegnap Vulkánkával álmodtam. Élesen tisztán, minden szavára emlékszem még nyitott szemmel is a történetnek. Egyforma kék kockás inget viseltünk, kisebb nagyobb kockákkal sötétedő árnyalatokkal. Megölelt, mélyen a szememen keresztül engem valósággal látva szeretett. Elmondta, hogy van valakije, de én örökké megmaradok az ő egyetlen mély igaz szerelembe vetett hitének. Potyogó könnyeim lesimította arcomról és erőt adott. Kitartásra bíztatott, hogy mennem kell az úton. Nélküle menjek és induljak el végre és érezzem így is, hogy szeret. Megsimitotta a nyakamban az ékszert, mely az ő lelke bennem a mai napig. 

Ha van ilyen, hogy egy lélek álomban üzen, akkor köszönöm neki ezt, de üzenem, nem tudok nélküle menni. Kérem vissza a lehetőséget az univerzumtól, hogy ne álmomban, hanem élőben beszéljem ezt meg vele. Kérem, szépen kérem...  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr104464421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása