onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.04.29. 13:32 ongirl

józanon

Most már saját magamnak se hiszek. Apró kockákra hullott szét bennem az élet. Több év után először hinni mertem az érzéseimnek. Két hónap volt, mire elüldöztem minden félelmem. Új ruhát varrtam testemnek és azt magamra öltve indultam a jövőbe.

Mindennap csak egy kicsit léptem. Mindig egy icipicit tologattam ki manócska lábaim az éjbe. Napról napra készítettem fel magam az eseményre, hogy egyszer majd ha kilépek az életbe, ott a sötétben, bátran megálljam a helyem és soha ezentúl ne féljek. Tudtam ha szeretek, ha bízok, az lámpás lesz kezemben. Tudtam ha várnak kint, sokkal magabiztosabban megyek. Az ajtó már teljesen nyitva volt, amikor szaladni kezdtem. Sugárzott a lényem az éjben, szaladtam át az utcákon, rohantam le a lépcsőkön és úgy éreztem kijutottam saját magamból, ki a szerelembe. Felszabadultam minden nyomasztó teher alól, a döntés, hogy vágytam a szabadba megszabadított minden keserves gond kínjától.

Elhagytam a biztonságot, elhagytam a tökéletes menedéket. Kirohantam kizárólag az illúziók csalfa vezetettségével. Vakon hittem a fejemben összeállt képnek, vakon és remegve bíztam az elképzelt fényes jövőben. Új házikót, nevető babákat, hatalmas kertet és sok badarságot láttam.

Kint vagyok és feljött a nap is, de nincs itt semmi. Üres ez a város és nem várt itt kint senki...

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr92864564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.04.29. 19:10:09

Amikor így írsz, akkor előtte mit szedsz? ;)

Heckler 2011.04.30. 02:14:54

Hehe, jó kérdés volt :) És ezeket a képeket megtalálni hozzá is szép teljesítmény.

Lee&a 2011.04.30. 12:36:24

Most akkor már nem is értem. :S
Ez melyik szám?

ongirl 2011.04.30. 12:41:46

Érzésbogyót szedek :)
A hármaskát választottam. Színt vallottam Galaxnak, aki virágnyelven kiadta az utam :)))
Meg van itt kergülve mindenki, kezdem azt hinni.

Lee&a 2011.05.02. 11:35:15

@ongirl: Tudtam én, hogy ez lesz. :)
És nagyon drukkolok Nektek, hogy végre minden jól alakuljon! :)

És ha jósnő kell, az alábbi, emelt díjas számon vagyok elérhető: 06-90-Lee-007 :P

ongirl 2011.05.02. 12:06:40

@Lee&a: na de hol volt az a pont, amikor neked világossá vált, hogy nem akar kapcsit az a "ámokfutó"?
Ugyanis galax kimenekült a jövőnkből :))), de még nem tudja mit vesztett :)

Lee&a 2011.05.02. 12:14:31

@ongirl: Megérzés volt, ennyi. Nekem a másokkal kapcsolatos megérzéseim 99%-ban bejönnek.
Egyébként szerintem nem sok férfi van, aki vállalná, hogy egy olyan kapcsolatban maradjon, ahol a hölgy nyíltan vállalja, hogy még érzései vannak a több éve különvált exe iránt. :)

De, szerintem nagyon jól döntöttél! :) Igaz, fogalmam sincs a régi kapcsolatotokról, csak annyit tudok, amit megosztottál velünk...de nagyon szorítok, tényleg! :) Örülnék, ha boldog lennél :)

ongirl 2011.05.02. 12:16:46

amikor igent mondtam neki, ezt a kérdést rendeztem magamban és tökéletesen, hibátlanul működött volna, ha nem sasszézik ki és hisz nekem...

Lee&a 2011.05.02. 14:58:33

@ongirl: Innen nézve Te ebben nem vagy egyáltalán hibás. Lehet, hogy a múltjában volt már valami hasonló történés és félt, hogy megint megégeti magát.Fene tudja.
Lehet, hogy fel fog ő még bukkanni...

light 2011.05.02. 15:08:17

@ongirl: Én rosszul értelmezem, hogy végülis a kettest választottad, amit közöltél a zújjal, és végül hármas lett belole?

ongirl 2011.05.02. 15:28:37

@light: jól értetted, kettest választottam, h mást akarok (csak akit kiszemeltem -galaxis- nem tarott velem). aztán az élet intézkedett és igen, így tovább kell lépnem :S

ongirl 2011.05.02. 15:30:17

@Lee&a: teljeskörű közvélemény kutatást végeztem az utóbbi héten és más is támogatott abban, hogy az őszinteség nem mindig kifizetődő. legközelebb maradjak csendben a multamról ha párt keresek. így legalább tudom, hogy nem kell egész nap az önvádban fetrengenem, mert mások, objektíven is úgy látják, én megtettem amit tehettem.

ongirl 2011.05.02. 15:36:34

light, elírás volt az elején!!!

Idézet: A hármaskát választottam. Színt vallottam Galaxnak, aki virágnyelven kiadta az utam :)))
Meg van itt kergülve mindenki, kezdem azt hinni.

ez itt KETTES helyesen!!!

Lee&a 2011.05.02. 16:11:34

@ongirl: Helyes. :)
A végén úgyis minden rendben lesz :)

light 2011.05.03. 09:00:34

@ongirl: hát igen, ez zavart be, de azért kikövetkeztettem a megoldást.
süti beállítások módosítása