onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2013.01.10. 23:35 ongirl

Baráti gyöngyszemszerelem

Írnék már, nagyon. Úgyhogy nem halogatom tovább.

WS_BlackPearl_Edits_01.gif

Mindig is drámai volt jelenségem, olyan mindent vagy semmit akaró életet éltem. 

Vagy a közepébe vágtam valaminek vagy el sem kezdtem. Képtelen vagyok a normalitás szintjén működtethető életfolyamatnak. 

Ennek tükrében írom a közepébe vágva, hogy vitorlás hajóóóócskával vége lett. Hittük, hogy ez más, reméltem, hogy igaz és vége a hercehurcának. De nem :( Imádom szeretem, mint embert, mint barátom, mint jelenséget, de jövőkép nem volt és joggal mondta ki, hogy térjünk vissza a kapcsolatunk folyójának eredetileg vájt medrébe. 

Sírtam. Potyogó könnyel kínlódtam. Hinni akartam. Elmagyarázva ésszel és tudattal, hogy ha két ember egyben tud lenni, matematikailag tud egy képletet alkotni, akkor az elég. Kémiailag is osztottam szoroztam és közel volt, de mélyen tudat alatt mégis más volt. Szerettem. Nem titkoltan rajongtam érte. Kinőtték a dolgaink a barátság kabátját, de a kapcsolat felöltője már nagy volt ránk.

Nagyon féltem amikor vége lett, hogy elveszítek valakit. Féltem az értéktől, amitől megfosztanak. 

A kapott kritikát nagyon jól kezeltem, átgondoltam, építkeztem belőle és tudatosan fejlesztem, mitől lehetek teljesértékű ember egy kapcsolatban. 

Lelkibékém pedig visszatért, mert nem veszítettem el őt mégsem. Beszéltünk, hívott. Akkora kő esett le a szívemről, mint az Ararat. Megyünk újra túrázni és megmaradhat az érték, ami barátságunk mély alapja volt, mielőtt tovább gondoltuk életünk.

Szeretem és szeretni fogom egy életen át, de ő a barátom és nem tudjuk áthidalni a közös jövő eltérő partjait. Nem találtuk meg a hidakat, nem tudtunk átkelni egymás világába. Lett egy közös világunk, de nem léptünk be egymás saját világába mégsem. Inkább csináltunk egy harmadikat. 

Tudjátok, óriási tanulás és tapasztalat volt ez nekem. A barátságból sok év után lehet vajon felnőtt érett szerelem? 

Ragaszkodás, bizalom egy magasabb minőségű szeretet biztosan, de család és fészek filíng sajnos ebből sem lesz :(((

A képen látható hajó neve black pearl, csak hogy a humorom is elég morbid maradjon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr975008965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása