onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2014.01.29. 20:15 ongirl

Nem is kezdem sehol, csak belevágok :)

Ismertek, szerettek, így is jó lesz!

A Tinderről kell beszélnem. Függetlenül az elmúlt pár hónap zajos eseményei után. Szerelem, szokásos országelhagyási tünetek, menekülési biztosíték kicsapva, de kicseréltem maradtam.

Aztán találkoztam Tinderrel :D Ő az, aki nem hagy kívánnivalót maga után. Gyors, mint én, nyílt mint én, korrekt, mint én :) A Tinder én vagyok! Nem feleség kereső applikáció, ezt az elején leszögezném. Igyunk meg valamit, mert a világ valamelyik pontjáról egy helyre érkeztünk és unatkozunk applikáció ez. 

Zseniális jelenségek bukkanak fel és korlátok nélkül élvezhető. Csak akkor szólnak hozzád ha engeded, azaz neked is szimpi a fiucska.

Izraeli jogász - személyes találkozó, amin 20 perc után felajánlja a lakását, hogy éljek ott, mert ő állandóan külföldön van

Kozmetikai családi cég legkisebb sarja - hipercuki és udvarol, bájosnak minősít, 30 éves imádom a mosolyát

TV producer - az arca nagyobb mint én egészbe, mindent kétértelműen fogalmaz, mert az szexi és nincs súlya

Kávégép automata üzemeltető - halkszavú, négyig ne beszéljünk dolgozom, telefonon nincs kérdésem csak hallgatlak, jó hogy vagy

Amerikai filmes - Sony küldött 10 napra a fővárosba, bármikor találkozzunk ráérek és nyitott vagyok, amerikai vagyok és ismerkedek 

Én: Ne haragudj nagyon elfoglalt vagyok, add meg a számod, mert nem tudok csetelni, majd hívlak.

Ők: - Nem adom, nem bízom egy idegenben.

- Add meg te, majd én hívlak.

- Megadom, de ez nekem gyors.

- Megadnám, de félek zaklatni fogsz.

Amikor unatkozom, ide járok röhögni. Élvezzétek a techikát, de gyűrűt ne vegyetek a letöltés után.

Szuperpiac tolakodás nélkül, imádni fogjátok!

Piece and fun :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr105788811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2014.01.30. 08:51:42

Love me Tinder! :)

ongirl 2014.01.31. 19:55:05

:D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok.
süti beállítások módosítása