onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2013.08.25. 20:44 ongirl

Szélmalomharc

Címkék: külföld kiábrándulás

4950.jpgKözel egy éve érzem azt, hogy ez az ország értéktelen és üres nekem. Egyszerűen semmi helyem benne. Se otthon érzésem, se gyökereim se jövőképem a határokon belül. 

Minden irányból fújt a külföldi szél már és agyam tudattalan forrásából napról napra bugyogtak fel cseppekben a jelek, kövezik az utam, mehetek. Több hónap vidám egyeztetés után sikerült egy kizárólagos szerződést aláírnom külföldi Partneremmel. Repültem, jöttem mentem, folyóm hátán ülve a világban tekeregtem. A munka után megjött "A" kapcsolat is.

Egy holland ügyfelem avanzsált egy üzleti út során személyes élménnyé. Üzleti vacsorát követő üzleti éjszaka, ahol pufók ámorunk business casualban, mancsában egy okostelefonnal szervezte az életem, habos kicsi felhője szélén ülve. Valamit egészen jól menedzselt, mert éjszaka már kézenfogva másnap már mozira készülve talált az élet. Aztán közel két hétig 24 órás online érzelem, mire kínzóan nyilall a tudat, valakinek repülni kell. A sport részét megnyertem, jegyet megvettem, pakoltam. 

Az első leszállás élmény inkább olyan volt, mint akit az űrbe kilőttek, hogy kinyomozza mit érez. Első találkozás után, egy reptéren vártam az online érzelmek materializálódását. Az idegen nyelv bolyhos és alul designolt ruhájában feszengtem pár órát, de lelkemben percről percre nagyobb biztonságban voltam. A reptérről a lakásba tartva, valószínűleg bealudtam, mert csak álomképekként emlékszem a következő órákra. Négy nap tökéletes szépségben, az országot, a tengerpartokat járva, a világörökségek, a vacsorák, a naplementék bermuda háromszögében súlytalan lebegésben telt. Világnézetek, ideológiák, jövőtervezés és a mindent meg akarok neked mutatni, mert itt fogsz velem élni tudat lengte be ezeket a napokat. Mélységes odaadaásban és egységben. 

Boldog haza út volt, mint aki csak rövid időre jön Budapestre úgy szálltam fel a gépre. Mosolyogva, tágra nyílt, fényes életigenlő szemekkel. Megtaláltam, ő az. Munkámban, magánéletemben, tökéletes társamra akadtam. Cégeket vezet, befektetési társasága van, hajó és birtokvásárlás előtt áll, de szerény és alázatos. Kimért, tiszta értékrend, családcentrikus, sok gyerekre váró hűvös, intelligens, de mélyérzésű férfira akadtam. Sorsolás volt fönt és az égiek megkegyelmeztek. Szakmámban éppúgy másik felem, mint hebrencs lényemnek inverze.

Itthon hetekig munka és újra napirendre került online életünkben már fura dolgok kezdtek témaként az asztalra kerülni. Ha legközelebb utazom a magassarku legyen az első, amit bepakolok. Lassan kibontakozott az elváráshalmaz és apró lépésekben folyamatosan jöttek a furábbnál furább kérdések és kérések. Egészen addig a pontig elérve, hogy amíg a gyerekünk megfogan, nekem már hollandul kell beszélnem. Legyek ébren töltött perceimben ízig vérig NŐ, de mindeközben a gyereknevelés is úgy volt téma, mintha már holnap szülnék. Én megértem, hogy az ember életében van az a kor, amikor nem árt sietni, de én nem tudom más életéből a kimaradt dolgokat pótolni és ezért a sajátom hiperszónikus sebességre kapcsolni.

Második utam életszerűbb volt. Vacsi készítés otthon, teraszon borozás, hatalmas kerékpártúrák és esti séták. Családias keretek, hétköznapi modell teszt. A harmadik nap estéjén vacsora közben a kapcsolat elvérzett. Egyik óráról a másikra valami megtört ott 19.48-kor az asztalnál. Kaptam magyarázatot persze, de talán ez mind a mellébeszélés szövegkönyvéből volt idézve. 

Az ok, hogy nem engem keres az volt, nem vagyok elég erős személyiség és túlságosan alkalmazkodó lényem miatt nincs szilárd karakterem. A valóság viszont az volt, hogy miután már a költözésem napját is pontosan kitűzte, egyetlen dolgot nem vett figyelembe, engem. Felépített és rám vetített minden álmot, ahogy ő egy jövőt elképzel. Családot, szőke szelíd kislányt, nevetve a tengerparton homokozó ördögrongy kisfiút. Hollandul beszélő, szenvedélyes szeretőt, aki többfogásos álomvacsorával várja esténként tűsarkuban. Nem sorolom, belém szuszakolt minden álmot és aminek megfeleltem szerette és rajongott érte, aminek nem, az válóok lett és feladáshoz vezetett. 

Értetlenségem hetekig tartott, mire beszéltünk újra és elnézést kért, majd bocsánatot, hogy nem én tehetek róla, valami megtört benne. Szépen felépítettnek hitt, hirtelen ránk törő érzelem volt, pár hónap utáni ébredéssel. 

Hatalmas élmény és élettapasztalat volt, amiből rengeteget kapacitáltam és örökké hálás maradok a tanulmányokért! Sok sikert neked Malom Úr, de előbb találd ki kit keresel, mert úgy mindenkinek könnyebb lesz :)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr205476736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2013.08.27. 08:03:04

Szóval akkor most külföldon vagy?

Várom a további beszámolókat a love.de-rol :D

ongirl 2013.08.28. 18:19:17

de maki vagy :))) itthon vok láthatod a leírást, kuka project

Lion75 2013.09.13. 13:25:24

Atyavilág!!!! Ez a blog még él? :))

Lion75 2013.09.22. 14:47:56

Javítom magam. Ez a blog még éldegél? :)

Lion75 2013.10.05. 15:40:04

Ongirl! Ongirl! Jelentkezz! :)))))

Nyomoronc 2013.10.22. 15:11:43

Bébifész, mi a phálya Veled?
Csá-csumi-csá!

ongirl 2013.10.31. 18:23:03

Restart és happy! (mint szingli) :D

ongirl 2013.10.31. 18:23:45

LIon75! ÉÉÉÉÉL :D pont mint én :D

Lion75 2013.11.02. 07:45:23

Na végre. :)))))Jó tudni. Rég jártam erre. :))Cavalier Pupi is él? :))

ongirl 2013.11.03. 14:48:36

itt hempereg a királyfi mellettem, boldog boci :)

Lion75 2013.11.20. 16:58:00

Nahh ebből se lesz pletyka. :))
süti beállítások módosítása