onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2012.10.02. 22:47 ongirl

vers a hétköznapokhoz

hétfő volt, reggel, a hétnek köznapja. rám pillantott mélán meredő szemekkel és tágra nyílt pupillával tovább szenvedett

szenvedtem én is vele, mert megkínzott, nézése, látása, velőmet rázva sikoltott.

kedd jött aztán csattogó léptekkel, mint akit szél kerget, viharos, kerge képtelenségekkel

átfújta rajtam a hozott vágyakat, kísértést, fájdalmat, őrülten beteg meglepő dolgokat.

szerdánk sem bíztatott tengerben áztatott nedves pilláival

könnyes tengercseppek úsztak arcom este már mélyen szántó barázdáiban, 

csütörtök lassan jött, mint egy vénséges bölcs dög, cipelte a hetet magán és nézte fényárban úszó homályos tekintetem

vártam, hogy békén hagy és magával törődik, de lefektetett és tudatta kígyóként akarja birtokolni testem, menekülés kizárva

pénteken a felhők játszottak történelmi drámát a légben, szereplőket kreált a hab csúfos szenvedéséhez

becsuktam már szemem, a játék sem érdekelt, hagytam elmúlni mindent menjen minek tényleg mennie kell

szombaton már súlytalan voltam és hittem, nem kísért már senki, csönd van ez a tér nem libben.

illúzió volt ez mi csak kergetett, vasárnap lett, mikor már kínpaplanban fetrengve szenvedtem. 

mindennap feladatban élek, kísértés, vágy, szabadság és szerelem

szőke parókáért esdeklek, térden állvan szendén az égnek legalsó peremén

adjatok kimenőt, borítsuk a hetet, hagyjatok élni már, nem akarok rendszert

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr984816836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása