onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.05.10. 23:20 ongirl

vakon

Van, akivel világgá mennék akkor is, ha hozzám se szólna napokig. Nekem az utazás az a békesség, amit egy társ nem zavarhat meg. Hozzá tehet a csöndhöz, ami körülvesz. Része lehet a békének, amit átélek...

Azt mondják a legnagyobb belső békét csak egyedül tudja átélni az ember. Így igaz. A legnagyobb teljességben mindig akkor voltam, ha külföldön egyedül maradtam néhány órát a lemenő napban és a tengert bámulhattam. Senki és semmi nem fért be azokba a pillanatokba...

Újra menni készülök, mert a lelkem nagy csatáknak ad színteret és fárad. Szükségem van a tengerre, arra a tökéletes éjszakába nyúló pillanatra, a giccsesen lemenő vért izzadó napra, arra a szentimentális érzéshalomra. Vágyakozom, sóvárgok a távoli víz mondanivalójára. A szeretetteljes csöndre, a meleg homokra, önvalómra. 

Első utam, amire bátran elmennék egy szemembe mélyen néző idegennel. Idegen kiben bízok, kinek vakon hiszek. Idegen, aki tisztalelkű és tudom, hogy tiszteletben tartja lényegem. Idegen ki ülhetne velem némán a parton és amikor érzi, hagyná hogy a csönd csak az enyém legyen...

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr822894550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.05.19. 07:32:46

@ongirl: Már el is repültél? :)

ongirl 2011.06.09. 08:22:26

Jól érezted, elrepültem amikor már ezt írtad :)
süti beállítások módosítása