onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.04.21. 15:56 ongirl

Válassz!

Csak azt kérd, amire biztosan vágysz, mert egyszer csak a tied lesz és nem tudsz vele mit kezdeni azután. Úgyhogy kérek mindenkit, meditáljon mit akar, mielőtt az eget bombázza a nyafogásával.

Egyik nap kaptam egy levelet attól, akiért két évig nem volt se éjjelem, se nappalom, se jelenem, se jövőm. Más a munkahelyére indult reggel én a csatatérre mentem harcolni.

Valami törés történt az univerzumban, mert az ember, aki után szemetek láttára kapálóztam úgy döntött megváltoztatja az életét és engem szemelt ki célpontnak, aki gyermekei anyja lesz, mákoskalács illattal tölti be konyháját és piros pöttyös ruhájában, levendula illatú hajával teszi boldoggá mindennapjait.

Levelet kaptam extől, amit komolyabban gondolt, mint előtte addigi életében bármit:

Három lehetőséget látok.

1. Továbbra sem teszünk semmit a viszonyunkkal, marjuk egymást, boldogtalanok maradunk.
2. Rendezzük a viszonyunkat, elengedjük egymást, barátságosak leszünk
egymással. Élünk más oldalán, ahogy sikerül, valószínűleg tele hiányérzettel és boldogtalanul. Azt is vedd számításba, hogy nincs az a pár aki tolerálja, hogy mi munkatársak maradtunk és napi szinten találkozunk! Ez mindenkit frusztrál majd!
3. Belátjuk, hogy mi egymásnak vagyunk rendelve és megteszünk mindent azért,
hogy elfelejtsük a múltbéli sérelmeinket (igen, nekem is vannak), rendbetesszük a kapcsulatunkat, rövid idő alatt újra szeretni fogjuk egymást és családot alapítunk.

Nincs más verzió, ezt hidd el nekem!  Válassz! Elég egy számot küldened!

Tudom, hogy most mindenki röhög én is ezt tettem, ez volt az első reakcióm. Aztán amikor szóban is végighallgattam már kevésbé voltam lakodalmas mulatós kedvemben.

Várom okos és bölcs tanácsaitok a jövőmet illetően :)))

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr12845261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.04.22. 06:45:57

Érdekes, hogy mindig olyankor pánikol, amikor valakivel komolyabbra fordulna, úgyhogy 2.

Nyomoronc 2011.04.22. 13:40:40

Mondtam, hogy az újat válaszd, tehát 4. :)

Lee&a 2011.04.27. 14:53:15

Nah, akkor én mást mondok, mint a többiek. :)
Ha ennyire elgondolkozol rajta, akkor szerintem Te nem akarod ezt a "kapcsolatot" még lezárni. Így csak a 3-as marad...mert ahogy látom, Te (sem)/nem lennél képes együtt élni a sok-sok kérdőjellel, ha másik lehetőséget választanál.

Én nem tudom mi a jó, bárcsak tudnám. :S

Egyébként Light-nak igaza van, mindig akkor akar valamit az ex, ha látja, hogy végre kezdenél elszakadni a múltatoktól és végre esélyt adsz magadnak, hogy más mellett is boldog lehess.

monaliz 2011.04.28. 13:23:22

egy biztos: a 3-ashoz több kell, mint egy ilyen levél... vagy csak több visszavert támadás, hogy megbizonyosodj a kitartásáról:)
gyanús..mire ez a hirtelen jött döntési kényszer?( a 3. megjelenése, ahogy előttem is mondják?akkor viszont nem eléggé megalapozott!)

a tanács viszont annyi: csak gondolkozz el ezeken a kérdéseken, de ne hallgass senkire magadon kívül:))

ongirl 2011.04.28. 13:25:58

@monaliz: vicces h a lányok másképp látják az ügyet. a fiúk simán megnyomták a kettes gombot.

ongirl 2011.04.28. 13:26:30

ja akad egy jó hírem is: döntöttem :))))

monaliz 2011.04.28. 16:51:44

ne csigázz!!!
(tippelek: nem a hármas:))
süti beállítások módosítása