onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.03.30. 23:31 ongirl

Életben

Kérdeztétek, mik a hírek ideát?

Felültem megint a hullámvasútra. Jegyet nem vettem, de dobott az élet. Elkezdtem újra hinni abban, amiben már az sem hisz, aki hithű katolikusként él. Megint a fejembe vettem, hogy megmentek valamit, ami már el van temetve és annak hulláját már régen szétrágták a férgek. Teréz anya bennem él tovább, mert az elengedés annyira nehezen megy, hogy fájdalmat fájdalomra halmozok. 

Az élet igyekszik ilyen olyan pofonokkal segíteni és a szelet is igénybe venni, hogy utamba sodorjon kisebb nagyobb megerősítéseket.

Múlt héten a légiforgalmi irányítás egyik szereplője hívott vacsorázni és egy szakmai beszélgetésre. Sose titkoltam, hogy a föld csak egy dolog számomra, a valódi értéket a levegőben keresem. Ő is erre apellált, amikor érdeklődési körömön keresztül kövezett utat hozzám. Várat magára a döntésem, mert érdekel a levegő, de nem vagyok biztos abban, hogy ekkora áldozatot kéne hoznom az információkért :)

Kaptam meghívást randira állásbörzén, ahol kiállítóként 10 órás fixen felrakott mosollyal az arcomon akár megtévesztő is lehettem. Elutasítottam, jégkirálynőt játszottam.

Kaptam vacsora ajánlatot, cégesen elszórt névjegykártyákból. Hamvaiban elporladó eset marad, elzárkóztam.

Kaptam a social network bugyraiból tea time-ra felkérést. Ezt alapból hárítottam, de több levélváltás után egy fotóval és vicces levelekkel meggyőztek, hogy ez egy jó befektetés nekem. Találka jövő héten. 

A szél sodorja és hozza minden nap az áldozatokat, a lehetőségeket, a kérőket, a lelkes, kedves, arctalan vagy arcban jelenlévő szereplőket. Tudom, hogy így mutatja meg az élet, hogy van tovább csak nyissam ki a szemem és lássam ezt. Tegyek szememre esténkén kamillaborogatást és ne csak hátat fordítsak, de legyek újra kíváncsi, keressem újra azt akit eddig is kerestem és nyitott voltam. 

Bíztató minden, él, nyüzsög, pezseg a környezetem. Felveszem a ritmusuk és megrázom magam hamarosan mint a bolhás kutya, hogy élni tudjak az ébredező, bimbózó életteremben.

 

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr382786944

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - A FEHÉR TEA CSÖNDJE 2011.03.31. 09:36:00

A farsang negyedikes kislányom általános iskolájában is nagyszabású esemény volt – ezt, úgy látszik, nem kezdi ki az idő, a kormányzati politika, még a gazdasági válság sem. Hogy miért szeretnek a gyerekek jelmezbe bújni és valami másnak mutatkoz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.03.31. 07:45:13

Még hétfoig adtam volna neked idot, hogy írj valamit :)

ongirl 2011.04.08. 23:43:34

és utána mi történt volna? :)

light 2011.04.11. 08:14:32

Szimplán érdeklodtem volna hogyléted felol, mert ilyen hosszú útra még nem mentél :)
süti beállítások módosítása