onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.02.01. 21:13 ongirl

Az angol királyi hadsereg

Mai kedvenc:

Pillanatnyilag az Angol Kiralyi hadsereg parancsnoki soforje vagyok Londonban. Magasrangu katonai vezetok ertekes segget szallitom Anglian belul,a leheto leggyorsabban, biztonsagosan es pontosan. A munkam nagyon szeretem mert szinvonalas, szorakoztato es valtozatos. Tegnap peldaul, mar kiszalltak az utasaim, de mivel meg kell varnom oket laparkoltam es "kenyelmesen" (ulvefekve) elhelyezkedtem, hogy kialudjam az elozo esti whiskey-poker party-t. Mar felalomban (valahol egy korso sor,es egy szep no kozott) lehettem, amikor valami elmebeteg eluvoltotte magat tolem ugy 10 meterre: EELLENSEEEEEEEEEEEEEEEEEG,TAAAAMADAAAAAAAAAAAAAAAAS, es hatalmas uvoltes (kb.70 ember 1szerre) es tuzero mellett (vak toltenyekkel es granatokkal),osszecsaptak!!!! Gondolhatod, hogy kimaradt az ebredesi szertartas: egyik szem,masik szem,asitas,nyujtozkodas,edes bambulas szakasza. En ugy bepanikoltam,hogy az auto 2 masodperc alatt, jaro motorral rukvrecben volt.   Ha megosztottak volna velem, hogy egy kikepzobazis kozepen vagyunk, biztos nem kellett volna ujrapuderezni a popsimat. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr822631977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ongirl 2011.02.01. 21:17:01

Szóval na kérem ! Hello itt én, ha nem menne bemutatkozom én én vagyok! Hm látom ott Te vagy és ettől kivirult kis mellkasom mint E.T.nek! Jó kezdet lehet(ne) ! Lehet hmm latom mosolyogsz tehát lehet?juuuj es ne haragudj a de egyébként csak érdeklődnék nem te vagy az Igazi ?ui: nekem tudsz válaszolni: ha nemleges akkor is woow

Teljesen tiszta mit akar :D

light 2011.02.01. 22:09:34

Hát hazajutni, mint E.T., mi mást? :)

Lee&a 2011.02.02. 11:36:03

Esküszöm, "magassarkú katonai vezetők"-nek olvastam :D:D:D Örültem is, hogy milyen tréfás a legény, aztán rájöttem, hogy már megint én voltam. :)

E.T meg jófej, de a "woow" és a hejjjessírássa miatt engedném hazatelefonálni.:)
süti beállítások módosítása