onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.02.16. 19:25 ongirl

Levél a mennyből és a pokolból

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétfőn, egy piros csomagban új vendéget kaptam az élettől a postaládámba. Feltéptem a borítékot, a levél itt ott megsérült, de mit sem számít, a lényeg olvasható volt. Hétfőn este a levelem a szobámban ült és bogarásztam, molyoltam vele. Tépkedtem a sarkait, gyűrögettem a tetejét, virágokat rajzolgattam a papír szélére. A lényeget dekódoltam, annak ellenére is, hogy nyers, vad világomban ezt a szeretet nyelvet én jelenleg nem beszélem. A levél mondanivalója testrészekbe volt elrejtve. Olvastam a szemében, olvastam a tartásában, olvastam minden egyes lélegzetvételében és bizonytalan érintésében. 

Az élet kezdi kicsit viccesre venni a velem való beszélgetést, mert kedden este újabb levelet küldött, immár fekete borítékban. A volt társam hívott fel későn este, hogy kikapcsolták az áramot, tudna-e nálam aludni? Ha az első levelet a mennyből kaptam, a második feladója biztos a pokol utca lakója. Hogy képzelte ezt az életke? Elkezd kísérteni azok után, amin túl vagyok? Két év telt el és a decemberi út döntésében erő volt. Erre megkérdezik levélben, hogy tényleg? Jól meggondoltad? Nem felejtettél bent valamit? Azt hiszem felnőttem a feladathoz, hogy a levelet visszaküldjem Ördög Úrnak. Befogadtam, ahogy bárki törődne szerettével. Tiszta szívvel, békével ápoltam és szerettem a múltam - gondolatban a hálószobából. 

Reggel megyek a postára és szólok, ez már téves cím, kérem küldjék vissza a feladónak!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr12666147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.02.16. 21:57:29

Szép!

Nem értem! :D

ongirl 2011.02.17. 00:45:46

a piros levél az új fiú (megkaptam post) a fekete pedig az ex

light 2011.02.17. 08:27:18

@ongirl: azt hiszem a pirosnál az "új" szó kavart be. A feketénél, meg a befogadás részt nem vágom.

Lee&a 2011.02.17. 10:10:43

Nagyon ügyes vagy, csak így tovább! :o)

Hause 2011.02.20. 00:08:36

Tetszik, ez is nagyon jó! folytasd kérlek! ;)
süti beállítások módosítása