onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.01.05. 21:15 ongirl

Statisztikák

Elmentem tegnap egy bölcs ember előadására. Ezek után szeretném ha tudnátok, hogy itt egy bölcs blogol. Azért, mert a tudás mekkája pont azt mondta el másfél óra alatt, amit én hónapok óta citálok. Igaz hozott számokat, csiribiri statisztikát meg mindent, de ettől a tényen semmit nem változtat az, hogy én ugyanezt hajtogatom hónapok óta. Semmi nem számít egy párkapcsolat robbanásakor, csak hogy érzed-e azt vagy nem.

Ha 100 emberből szeretnéd kiválasztani a tökéletes párt, 37 emberrel kell találkoznod (túl vagyok rajta), hogy 33 % esélyt kapj arra, hogy megtalálod. Nem sikerült, ez az esély még nekem is kevésnek bizonyult.

Ha lejjebb adsz az elvárásaidból és azt keresed, akivel kompatibilis lennél, mert közös az értékrendetek és nem a tökéletességre törekszel, elég 9 emberrel találkoznod és megtalálod.

Ha arra hagyatkozol és az alapján döntesz, aki érzelmileg hatást gyakorol rád, elég négy embert megismerned.

Na ugye ugye??? Hát hiába beszélek én? Honnan tudjam, hogy mit akarok? Nem elég, hogy azt érzem, amit? Az amerikai kutatók szerint elég, mert akik a véletlen alapján hoztak döntést fél év múlva is elégedettek voltak vele, akik pedig megmagyarázták a választást 6 hónap múlva már variáltak.

Minden okoskodás érzelmi téren elvesztegetett idő és minden tudatosság egy felsőbbrendű dologban csak manipuláció. Hidd el, ha azonnal nem érzed amit kell, később csak az eszeddel és nem a szíveddel fogod megérezni azt.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr492563615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hause 2011.02.20. 00:04:05

Szia! Tetszik a blogod! Csak így tovább!:)
süti beállítások módosítása