onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2010.11.05. 22:59 ongirl

Kiugrott "A" gondolat

Egyik nap épp a takarítás terhe blokkolta az agyam, amikor ebbe a nihilbe becsapódott "A" gondolat. Nem velem van a baj :) Ezek a fiuk nem tőlem félnek, hanem saját maguktól. Nem az én készülékemben van a bibi, hanem a túloldaliban. Egyszerűen saját maguktól reszketnek, hogy nem tudnak megfelelni egy igazi kapcsolatnak. Nincs feltétel nélküli bizalom, monogámia, hűség, odaadás, eltökéltség a szótárukban. Ezek már nem az én harcaim a tökéletességért, hanem minden kishitű lovagé egy valódi jövőért:) A kudarcaim azért lettek kudarcok, mert akik érdekeltek el akartak nyomni, porig akartak alázni. Asszertív személyiségem, nagyon határozott karakterem bizonyításra sarkallja a népet. Hiszen egy kapcsolatban nincs egyenranguság, kár erről beszélni. Mindig a férfi vezet. Ha pedig meginog a vezető funkció a másikat oxigén nélkül kell a víz alán nyomni. Önbizalmát elvesszük, a találkozásuk megtiltjuk. Egy kapcsolat felemel, egy társ kihozza belőled rejted kincseid. Én viszont minden emberből, akire felnéztem előbb utóbb kicsalogattam a sátánt. Igyekeztek elhitetni velem, hogy értékeim jelentéktelenek és én csak egy mellékes szál vagyok, aki rossz szögből látja az életet.

Nem titok, meguntam. Erős, határozott, jellem gazdag emberre van szükségem, aki nem azzal lesz több, amitől én kevesebb. Ne én fulladjak bele abba mocsárba, ahol ő levelibékát játszik. Elég volt. Van önbizalmam és nem több, mint ami lefedi a tényeket. El kéne fogadni, hogy nem véletlenül barna a hajam.

Új paraméterek. Egy egészséges önbizalommal rendelkező alfahímet keresek, akit nem bánt, ha más is erős mellette, másnak is van véleménye, más is érvényesülhet és nem szőkén könyörögve várja a jövő előre determinált perceit.

 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr772426867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2010.11.08. 08:30:05

Ritka az ilyen, mint a tasmán ördög :)

ongirl 2010.11.08. 16:06:11

@light: igazad van, ki kell mennem az állatkertbe:)

TheBigBlue 2010.11.08. 17:51:29

Szingli maradsz meglátod!

ongirl 2010.11.08. 18:59:07

@TheBigBlue: és ha nem, akkor csalódott leszel?

TheBigBlue 2010.11.08. 23:54:10

Inkább meglepett! :-)
Aláírás
Hajócska

ongirl 2010.11.09. 10:03:10

Light, te is úgy érzed, hogy egyedül maradok? Vagy csak az aláírás miatt érzel hálát, hogy tudod ki kommentelt? :)

light 2010.11.09. 10:57:14

@ongirl: nem hiszem, hogy egyedül maradsz. Ha véletlenül idén nem is, de elobb-utóbb jön valaki. Ha más nem, akkor idovel lejjeb rakod a lécet :)
Igen, az aláírás sokat segített :D

R. · http://macskanyelv.freeblog.hu 2010.11.11. 18:51:13

drukkolok.
ahogy kedvenc dumb és dumber idézetem hangzik:
- van esélyem?
- egy a millióhoz
- iiiigen, van esélyem
:)

(egyébként pedig tényleg drukkolok)

monaliz 2010.11.11. 21:53:40

mostanság én is ezen gondolkodám..
van az az erős pasi, aki az erős nő mellett is megtartja erejét?sőőőt, netán növeli azt..
hmmm..nem tudom, nem láttam ilyen példát..
lehet h természeti képtelenség..
pedig én is ezt igényelném:)
süti beállítások módosítása