onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2010.09.24. 20:46 ongirl

Ez olyan mintha

Lassan egy hónapja szövődik a kapcsolat hálója. Ma határátlépés volt, ezért írok. Kezdem úgy érezni magam, mint akinek van valakije. Ma feltetettem a kérdést,ó arról, hogy hogy is van ez? Először kaptam megható választ tőle: az első közös hétvégénk után hiányozni kezdtél. Megérintett ez a mondat... és beleégett a gondolataimba.

Szüreti Regatta van, ahová meghívást kaptam. Csak azért nem mentem, mert az idő nem akart a barátom lenni hétvégére. Amúgy élményben, izgalomban, társaságban a tökéletes program.

Azon morfondíroztam ma, hogy mikortól nevezünk egy viszonyt kapcsolatnak?

Jutottam ám eredményre is, nem volt hiábavaló a sok perc befektetett idő. Amikor már nem a barátnőmet hívom, ha beszélhetnékem van, hanem valaki mással akarok először beszélni, az számomra már gyanús. Kapcsolatnak akkor hívjuk a viszonyt, ha ez a valaki az ellenkező nem táborának képviselője. Amikor történik veled valami, mindegy mi, egy ruhavásárlás, egy vita, egy érdekes munka, egy idióta előz az úton, vagy akármi, vagy bármi, akkor őt akarod felhívni, neki akarod elmondani, az ő véleménye érdekel, az ő megnyugtatására vágysz, nos akkor már kapcsolatban vagy. Ez van, törődj bele. Ezt kezdem érezni nyomokban. A tudat biztonságát, hogy hívhatom, hogy írhatok, hogy bízhatok. Hogy VAN!

Nem tudom mi ez, de itt van és létezik és új és meg kell ismernem. Sőt, valójában így, hogy nem neki szól, ki kell mondani, nekem is hiányzik...

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr1002321088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyomoronc 2010.09.28. 10:46:18

Bepasizunk, oszt hogy lesz blog? ;-)

ongirl 2010.09.28. 20:10:17

vajon milyen módszerek léteznek arra, hogy írhassak tovább? ;)

monaliz 2010.09.29. 16:30:55

Te tényleg képes vagy ilyen óvatosan kezelni az újonnan feltörő érzéseket?
Vagy belül azért vágysz, csillogsz, álmodozol, s csak publikálva jön le ez a higgadt távolságtartás?;)

ongirl 2010.09.30. 20:29:00

Igen, jelen esetben képes vagyok, mert nem söpörte el a racionalitásom az ügy. Vigyázok az életteremre tudatosan is.

Nyomoronc 2010.09.30. 22:20:41

Kíváncsi leszek a folytatásra... :)
süti beállítások módosítása