onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.02.09. 15:19 ongirl

Az egyház

Adós vagyok egy múlt heti nekifutással. Egy eseménydús nap majdnem végén volt a találkozónk. Én a randi után tovább terveztem magam egy társaságba, ezért felajánlotta, hogy értem jön és így nem kell vezetnem. Alacsony lény, magassarkon ez már picit zavaró is volt. Csacsogó, nyitott, optimista, szeleburdi, sportos, bolondos lovag. 

Elképesztően folyékony három órát töltöttünk együtt. Egyetlen témára haraptam rá, a szakítás, a sport, a kutya és a többi után. Az egyház. Mélyen hivő, katolikus srác, rendszeres templom programmal.

Kiváncsi voltam néhány elméletére azzal kapcsolatban, hogy Isten bünteti-e az embert? Látványosan nyitott volt mindaddig rám, amíg a szentekről, a papokról, dogmákról beszélgettünk. Aztán feltette a kérdést, mi a véleményem a rendszeres templomlátogatásról? 

Az én álláspontom az, hogy Isten nem a templomban lakik, ezért ha beszélni akarok vele, bárhol, bármikor, megteszem. Nem kell rapportra mennem jó messzire, hogy fogadni tudjon és meghallgasson. Ez már nem tetszett annyira. Hátra is dőlt. Ezután még magyarázatot is adtam, hogy a szertartásos kötöttségek nem állnak közel hozzám és szerintem a hit, pontosan az, amit mindenkinek saját egyénisége szerint kell testreszabnia, hogy hatékonyan tudja működtetni a rendszert.

Elbúcsúztunk... aztán kaptam egy sms-t, hogy küldjem el az email címem. Nincs jövőkép, egyértelmű volt, de vajon miért volt szüksége az email címemre? :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr632649294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2011.02.09. 16:54:51

Egyetértek Veled.:)
Én ezt az álláspontom mindig kifejtem...a nagyon keresztények keresztbe le akarnak ilyenkor nyelni, a muszlimok meg bólogatnak és helyeselnek. Más vallási irányzatot követő emberkéket sajnos még nem sikerült tesztelnem, de nagyon kíváncsi vagyok. :o)

light 2011.02.10. 14:51:46

Hiába aludtam rá egyet, nem álmodtam meg a megoldást, hogy miért kell az e-mail cím utólag. :)
süti beállítások módosítása