onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.01.30. 20:16 ongirl

Galaxis utikalauz stopposoknak

Helyszín: Föld nevű bolygó

Időpont: Szombat este 7 óra

 

A gyors dolgokért azért rajongok, mert ez az élet rendje. Egyik perc sem gondolkodik, hogy kövesse-e a másikat és a nap sem gondolkodik reggel, hogy felkeljen-e. Ez a találkozó is így jött. Hezitálás nélkül, levélváltás után azonnal tudtuk, hogy találkoznunk kell.

Szeretem ha egy pasi bizonyos dolgokban magától dönt és azt is szeretem, amikor egyszerűen ezt rám hagyja (mit tagadjam, ez sem ritka). Számomra az nem bizonyító erejű, ha a férfi dominancia kizárólag döntésekben nyilvánul meg. Tegnap este választhattam egymás után többször is. Időpontot, helyet és teát. A beszélgetés csapongó volt, de tartalmas. Néha elkezdett egy mondatot, én pedig befejeztem. Egyforma könyvek a polcainkon, azonos jövőkép, értékes alapokra helyezve. 

Isten is előkerült és jólesett, hogy beszélünk róla. Érdemi véleményütköztetés, hangsúlyos figyelem a nézeteimen. Kíváncsian hallgatta és fogadta el másképp gondolkodásom és örömmel konstatálta, hogy a kérdésre teljeskörű, hitbeli meggyőződésből eredő válasszal reagálok, nem pedig a "csak"-kal. Mindezért cserébe hallottam a naprendszerről, ahol két galaxis közeledik egymáshoz és sok sok millió év múlva összeütköznek. Ez a beszélgetés tipikus példája volt annak, amikor az ember remekül érzi magát egy eszmecserében, nem lát benne többet, mint ami nyers valójában. Egy szimpatikus, érzékeny, jólelkű, megbízható, lojális, visszafogott ember ült velem szemben tájékozottan, figyelmesen, tapintatosan. Tudom, hogy még találkozunk, de nem tudom felfedezem-e, amit keresek.

Biztató a sok apró kedves gesztus, meglátjuk mi van még ezen kívül. Folyt köv.

Másnap felhívott, hogy amikor este hazaért picit még gondolkodott, lehetett e kandikamera a teázóban, mert számára úgy tűnt, engem felkészítettek a tökéletes találkozóra :)))

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr872626072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.02.01. 11:43:38

Nekem is valami hasonló jutott eszembe.

Nyomoronc 2011.02.01. 12:46:20

Sapesz is rendben vót?! ;-)

ongirl 2011.02.01. 20:00:11

Se sapka, se semmi zavaró. Ma már több kedves levélváltás, keep in touch :)

Hause 2011.02.20. 00:05:46

... na, talán Ő lesz az? :)
süti beállítások módosítása