onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2011.01.20. 18:16 ongirl

Az új bánya

Címkék: http://onlinerandi.blog.hu/media/image/2011/02banya.jpg

Új bányába járok dolgozni, sokak legnagyobb örömére. Egyenlőre még csak részmunkaidős vagyok, de ehhez a munkához kitartás kell, úgyhogy lassan felveszem a ritmust és beugrok a mélybe. 

A bányában 5 kollégának írtam levelet, akik közül egy válaszlevélben jelezte, hogy ő már a fény felé tart és lent megismert valakit, akivel felmondtak és kilépnek a szabad levegőre. Úgy látszik kapnom kellett rögtön egy bíztató jelet :)

Érdemes tudni, hogy az arctalanság leple alatt csekkoltam be a rendszerbe. Akiknek írtam, jeleztem, hogy képet küldök vagy egy két hálózatnak én is áldozata vagyok és ha keresnek megtalálnak a nagy "könyvben".

Az eredmény egy intelligens, szépérzékkel gazdagon megáldott, ebtartó értelmiségi. Sok üzenet falon és telefonon keresztül. Tökéletes összhatás. Igényes, stílusos fotók az arckönyvben, azonos sport, azonos kedvencek. Feltámadt a másik felem. Helyesírási hibák nélküli cinkos üzenetek, figyelmes ébresztők és békés altatók. 

 Egy pillanatig azt hittem lenyúlja a módszerem. Vérprofi a srác. Randi szombat reggel 10kor, egy kutyasétáltatás leple alá bujtatva. Szegény kutyákra mindent rá lehet fogni. Ott voltam, vörös orral, kinyomott pattanással, vérben forgó szemekkel. Alapvetően nem vagyok megveszve, de a nátha mindenáron jelen akart velem lenni a randin. Ennek ellenére a hajam megmostam és ragyogó almazöld kabátot vettem, hogy élőnek tűnjek. 

Kezében szilváspapucs és bodzatea. Én sem most keltem, tudom hogy megy ez. Séta a szigeten, finom, édes reggelivel, teával. Végig kérdezett és hagyta hogy beszéljek. Nem keveset, sokat. Pengeéles értelmével, okos kérdéseivel nem adott teret annak, hogy azon gondolkodjak mi hiányzik a tökéletességhez.

Már már zavart, hogy alig tudtam kérdezni és gondolkodni. Ügyes! A kreativitás plusz kettő, a kaja plusz három, az érdeklődés plusz 4 pontot eredményezett. Valami mégis sebesnek bizonyult. Nem volt véres, csak átütött a gézlapokon a vér színe, hogy alatta viszont baj van.  A sapkája, nem volt férfias a sapkája. A kákán van csomó, csak meg kell ta

lálni. A kérdései betaláltak, az értelme magasabb rendből származik, csak a benyomás nem csinált ki. Még azt is le merem írni, hogy túlérzékeny, de bármilyen kétségem ellenére is, látni akarom sapka nélkül és tudni akarom, hogy a lénye, aki megérint, ebben a testben kapott szállást. Valami van benne. A barátőim szerint az esély mindig a második találkozás, mert elsőre nem esélyt adsz, csak reménykedsz. Nem vagyok Fűrész módjára igazságosztó, de ha Ő is úgy érezte, hogy megismétlhető jelenség vagyok, tombolázok neki még egy kört.

 

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr762600710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2011.01.24. 10:39:53

Huha :)
Szerintem nem lehet rossa pasi.
Hajrá, hajrá! :)

ongirl 2011.01.24. 12:21:54

@Lee&a: na azért a tényállást vázolom, a találkozásunk óta ritkulnak az üzenetek :) vajhhhh miért?

Lee&a 2011.01.24. 13:55:33

@ongirl: Hmm...ilyenkor kéne nekiállni kifogást keresni. :)
De inkább csendben figyelem a történéseket és remélem, hogy minden úgy alakul, hogy számodra a legjobb legyen! :)

Nyomoronc 2011.01.24. 15:07:49

A fenébe, a másik sapkát kellett volna felvennem... pedig mennyit agyaltam, hogy melyiket vegyem fel. Legközelebb a csíkos bojtosban meek ;-)

ongirl 2011.01.31. 16:04:14

@Lee&a: hazatért a sízésből, felbukkant és várom, hogy mi történik...
süti beállítások módosítása