onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2009.11.28. 22:23 ongirl

Én eszek, te fizetsz

Láttam én már sok mindent, hallottam is nagy dolgokat, de ilyen velem elő még nem fordult. Nagyon szeretem a sushit, ezért pillanatok alatt kitaláltuk, hogy ebédeljünk együtt. Oktogon Sushi Planet. Nyami, nyami. Az étlapról való választást sürgettem, mert egy óránál nem szántam az ügyre többet, dolgom is volt. Megérkeztem a találkozó előtt 5 perccel és vártam, ahogy illik még pluszban ötöt, aztán hátat fordítottam a helynek és elmentem a Subway-be kaját venni.

Szóval késett, úgy hogy nem jelezte. Hívott, visszamentem (subway-s szendvics retikülbe gyömöszölve) és próbáltam idegességem leplezni. Küszködött az étlappal hogy mit egyen. Ez sem szokott nekem bejönni, az idő csak telt, kezdtem feszült lenni. Aztán bejelentette, hogy utána nézett az életemnek és tudja mivel foglalkozom. Hát bumm, nincs rajta mit titkolni, sőt határozottan büszke vagyok rá! Ettünk, közben frusztrált, hogy hülyeségeket kérdez én meg alig akarok róla beszélni. Egy informatikai cégben résztulajdonos, sokat utazik annak ellenére, hogy Magyarországból igen csak le van maradva. Rögtön megállapította, hogy idelista vagyok, mert nem szeretem az országot és álomvilágban élek, ha azt gondolom máshol jobb lesz.

A történet vége volt igazán kényes, mikor megérkezett a számla. Kérdeztem, hogy mennyi a részem, hogy odaadjam. Megmondta. Nem voltam biztos abban mennyi készpénz van nálam ezért felajánlottam, hogy akkor én fizetek kártyával, és maximum ő adja ide a részét. No mint kiderült nem tudták felváltani nagy címletű pénzét, amit egy cukor mosollyal próbált kezelni. No nem baj, majd legközelebb én fizetek. Tekinttel arra a tényre, hogy én nem akartam második alkalmat jeleztem, hogy bármelyik jóbarátom szívesen viszem el kajálni, de egy idegen pasit elvből sem. Emiatt a végén bankba kellett mennünk, hogy a pénzt ideadhassa. A szituáció szánalmasan kényelmetlen volt. Ha elhív ebédelni, beszéljük meg előre a feltételeket és kerüljük el azt, amit el lehet.

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr491559710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.02. 16:25:54

ilyen hozzállással aztán várhatod, hogy valaha normális társad lesz.. no nem mintha ez az alak az lenne..

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.02. 16:27:10

sok sikert Mr. Tökély megtalálásához, muhaha

Franzi 2009.12.02. 17:59:34

amikor tudtad, hogy te fizetsz, akkor subway, amikor arra számítottál, hogy meghívnak, akkor sushi??? :)

különben tényleg gáz, ha nem tudnak egy 20ast felváltani. miért nem fizettetek külön?

ongirl 2009.12.02. 20:43:52

A késés miatt gondoltam, h menet közben veszek vmit és majd megeszem, akkor már nem terveztem, h egyedül beülök enni valahová. Amúgy jellemzően soha nem vártam el, hogy bárki is fizessen nekem bármit. Mindig álltam a részem és kivétel nélkül mindig megkérdeztem, hogy mennyivel tartozom.
süti beállítások módosítása