onlinerandi

A nagy számok törvénye minden esetben működik. Ismerkedjünk online, képzelegjünk, hogy mindig van jobb és ne alkudjunk. Ebben hittem én is sokáig... Írok a tapasztalatokról és arról, hogy a virtuális világ kecsegtetése távol áll minden életszerűségtől. A valódi ereje, íve, tanulsága akkor bontakozik ki, ha időben előrefelé haladsz és a kezdetektől követed a történetet.

Utolsó kommentek

  • aaniko: sok idő eltelt, hogy újra beszéljünk, de végre működik és a rajongás a mélyszeretet bennünk és vel... (2014.06.20. 21:30) Carneval in my mind
  • aaniko: vele mai napig megvan a kapcsolat, hol mélyebb, hol csöndesedő viszony, mi ébren tart vagy elaltat... (2014.06.20. 21:18) magamnak írom ezt most, nem nektek
  • aaniko: és még mindig velem van (2014.06.20. 21:03) Kutya bevetés
  • ongirl: :D szó szerint! Azóta már a személyes találkozókon is túl vagyok. (2014.01.31. 19:55)
  • light: Love me Tinder! :) (2014.01.30. 08:51)
  • Utolsó 20

2010.10.28. 20:12 ongirl

Azt hittem

Mindig hiszek és mindig bízok. Azért tartok még mindig itt. Vannak helyzetek, amelyekben a döntés hozza az érzést. Hajócskával eljutottunk arra a pontra, hogy már nem barátság volt közöttünk és még nem is kapcsolat. Volt egy szóváltás, ami ezt a kényes egyensúlytalanságot akarta boncolgatni, de nem vezetett sehová csak egy felismeréshez. Ezután egy két napig gondolkodtam azon, hogy lehet e érzelmi ügyekben döntést hozni. Egy elhatározás felszabadíthat-e érzéseket? Egyik reggel felébredtem és félretéve minden kétkedésem, úgy döntöttem párként fogok viselkedni és dedikált kapcsolatban fogok élni attól a naptól.

Nos, egy választ mindenképp kaptam. Igen, a döntés tényleg felszabadít érzéseket és a viselkedés, a hozzáállás megtermeli hormonálisan a kapcsolathoz valókat. Az alapok máris egységben állnak. Nagyon kevés választ el egy külsőleg működő kapcsolatot egy valódi dologtól. Egyetlen, ez pedig a mélység. Mindent megosztottunk egymással, minőségi, tartalmas időt töltöttünk együtt, de a valódi lángolás hiányzott. Sok értékrendbeli különbség jelent meg napról napra, amit igyekeztem tolerálni, még ha tökéletesen szembe is ment az én életemmel. Folyamatos harcaim voltak magammal, hogy lassan két év után adni tudjak, annak ellenére, hogy kialakítottam egy világot, amiben  jóérzéssel vagyok otthon. Adni tudjak és befogadjak. Minden csiszolódásnál, ahol a két világot próbáltuk egyeztetni és ennek már hangja volt, elérzékenyültem és könnybe lábadt a szemem. Két szélsőséget képviseltünk és nehezen értettük meg egymást a problémákban. Őszintén mondom, hogy ez nem türelmetlenség volt, hanem két mikrovilág, akik vágynak a szerelemre, de közel sem biztos, hogy azt egymás személyétől kaphatják meg.

Azt gondolom, bár még nem vagyok benne biztos, hogy ez magának a kapcsolat szellemének szólt és nem egymásnak. Nem tudom mit higyjek, de több volt mint barátság, valami amitől ragaszkodunk a másikhoz, ami függőséget alakít ki de hosszútávon mégsincs jövőkép, mert nap mint nap fájdalmat okoz. Fáj és örömet okoz, ezzel a legnehezebb élni.

Szóval lemaradtatok egy néhány hetes párkapcsolatról :)

A hitem tovább él, bár megtört!

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinerandi.blog.hu/api/trackback/id/tr642406238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2010.10.29. 09:36:04

Párkapcsolat, szép. Én meg azt hittem, hogy nagy a csönd :D

ongirl 2010.11.01. 18:53:47

Csináljak fotóblogot, ha nincs időm írni? :)

light 2010.11.02. 08:08:07

Valami kéne, hogy tudjuk, nem megint Szíriában sütteted a hasad :)

ongirl 2010.11.02. 10:34:47

Tartsak közönségtalálkozót nálam vacsorával egybekötve? :)

light 2010.11.02. 13:47:52

Az attól függ, mekkora a közönség :)

ongirl 2010.11.04. 12:08:52

@light: vacsora kizárólag kettesben
süti beállítások módosítása